dinsdag 16 augustus 2011

Het rokje met de rits :-)



Ik begon mijn rokje vol goede moed. Deze keer wou ik er ook eentje met een rits in! Piece of cake toch hmmmmmmmmm. Het stofje kocht ik in IKEA en de biaisband in De Veritas (zo weer een beetje sluikreclame zi). Het patroon maakte ik zelf...



Ik wou werken met een passpeldband maar ik vatte het precies niet. Daarom gebruikte ik bovenaan mijn biaisband :-).




Daarna volgde de rits. Hij zit er dan wel niet precies in maar ik ben wel redelijk tevreden. Ik had mijn rokje al toegestikt langs de-niet-rits-kant. Wat natuurlijk niet zo ideaal was. Maar het spreekwoord luidt 'al doende leert men' hahahhahhaha




Zie hier het resultaat , valt toch mee hé ;-)

En als ik ga plassen, dan hef ik gewoon mijn rok omhoog, dus die rits, die heeft geen enkele functie !!!

2 opmerkingen:

Flexje zei

Wel leuk, dat effect met de biaisband... :) Speelse kleurcombinatie! :) Hihi...

Kaatje1010 zei

ja, dat valt inderdaad goed mee, ik vind hem zelfs erg mooi! En dat patroon tekende je zelf? Ferm.