zondag 11 september 2011

Afgewerkt!

Afgelopen week heb ik mij eens beziggehouden met onafgewerkte projectjes...
Je kent het wel, een haakprojectje langs hier, een naaiprojectje langs daar, en overal rondslingerende benodigdheden...ik had er dus genoeg van.  Ik werkte, ondanks een drukke week, toch een aantal dingen af.  

Dit is het eerste wat ik jullie wil tonen: 6 kleurige rammelaars.


Ik maakte eerst een proefexemplaartje die mijn zoontje mocht uittesten.  Het geluid van het belletje werd een beetje gedempt door de vulling, dus ik zocht naar belletjes die meer lawaai maken.  De vorm en grootte van de rammelaar leken ideaal voor zijn kleine handjes, het ontwerp werd dus goedgekeurd en dit is het resultaat geworden.  

Ik knipte voor elke rammelaar verschillende stofjes en lintjes, stikte die aaneen, knipte oogjes in bijpassende kleuren flockfolie, en vulde tenslotte de vormpjes op met kussenvulling en een belletje.  De stofjes bestelde ik hier en de lintjes daar.

Tot later,
Flooke

1 opmerking:

els zei

GE-WEL-DIG!! Echt waar!