zaterdag 15 oktober 2011

Mezelf verwend ...

Ik heb mezelf een kado gedaan.  

Mijn medeblogster Lot kocht vroeger al dit en dit boek 
en sprak er lovende woorden over.  
Vandaar dat mijn oog al snel viel op dit rode boek.

Ik kocht dit boek met mijn opgespaarde bedrag van de gezinsbond 
(dus eigenlijk was het zo goed als gratis :-) en hoef ik me dus niet schuldig te voelen 
dat ik met het zoveelste 'knutsel'boek thuiskom :-) 

Het boek sprak me vooral aan omdat het heel veel uitleg geeft over 'Hulpmiddelen' die nodig zijn om te naaien, naaimachines, verschillende stoffen, ...  
Er wordt ook uitgebreid aandacht besteed aan 'Technieken' met stap-voor-stapuitleg 
en foto's van basissteken &naden tot professionele kleermakerstechnieken. 
Als kers op de taart eindigt het boek met verschillende 'Projecten' om zelf te maken.

En dit is alles waar ik al even naar op zoek was en nu dus gevonden heb in boekvorm!

Groetjes,
flooke

Geen opmerkingen: