zaterdag 15 oktober 2011

Mutsgepruts


Tijdens het "blog-surfen" kwam ik enkele leuke gehaakte mutsen tegen, maar zelden werd er hiervan ook een werkbeschrijving bijgegeven. Uiteindelijk vond ik een leuk exemplaar, weliswaar mét zonneklep ... de reden is eenvoudig, het was een Spaanstalige blog :-)
Mijn Spaans is vrij beperkt (olé) maar gelukkig stond de vertaling er bij in het Engels!

Hier dus mijn eerste mutske, met bloemeke van "busy bessy"! Het is zo eenvoudig dat ik nog 2 kleinere exemplaren ga haken voor mijn ventjes, als het lukt met oorflappen en eventueel beren-oortjes ;-p. Alleen ben ik er nog niet uit hoe precies :-/

Let niet te veel op de vreemde invalshoek van de foto... ik maakte hem zelf in de spiegel aangezien mijn "behulpzame" echtgenoot het veel te druk had met gamen... ;-)




9 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Prachtige muts! Ik zou ze zo willen op zetten...

Unknown zei

Anders ik wel Katja!
Erg mooi gedaan!

flooke zei

chica bella elske!!!! magnifico!

Pluisje zei

Heel mooi!!Die bloem maakt het af!!

els zei

thx girls :)

lot zei

sjiek sjiek sjiek , had u noois herkend zot

lot zei

ik wil ook!!!!!!

Griet zei

mooi! en ik wil ook!!

els zei

allé dan lotje, omdat gij het zijt en uw verjaardag is :)
HAPPY BIRTHDAY !!!!!!!