donderdag 10 november 2011

Experimentje...

Op de stoffenveiling tijdens een bijeenkomst van "den gestikten draad" kocht ik in the heat of the moment een hawaï-getint stofke... En ik weet niet wat mij bezielde, maar ik dacht direct "hier maak ik een sacoche mee!"




Tot ontsteltenis van Lot (zo'n mottige stof!) begon ik er aan en werkte het gisteren met wat tips van Vanessa af... en zowaar, ik vind het cool! :p


Zo fout maar toch...

Met de juiste outfit wordt dit ongetwijfeld een eyecatcher! ;)






Aangezien het een omkeerbare tas is kan ik hem uiteraard ook dragen met de jeansstof langs buiten, maar dit ziet er wat te gewoontjes uit.

Tips om zo'n zak wat op te vrolijken zijn altijd welkom! Maar wel binnen de grenzen van een beginnend naaistertje hé...


-Els-
xxx

6 opmerkingen:

flooke zei

ewel els, kben benieuwd om ze in t'echt te zien!!! ze ziet er euh ... fleurig uit :-)

els zei

laat ons zeggen dat hij vooral goed gestikt is... ;p
En zo'n bloem is geen slecht idee, ik ga eens op zoek!

Griet zei

Het leven is voor de durvers Els ;)

flooke zei

het ziet er heel goed gestikt uit :-) was het moeilijk om maken?

els zei

Helemaal niet moeilijk nee, enkel op het einde wordt het tricky want dan moet heel die zak door één van de riemen gepeuterd worden, maar het lukt! ;p

isabelle zei

fout? supercool, ja!