woensdag 29 februari 2012

Nintendo-zakje

Het plan bestond al langer om zelf een zakje voor mijn zoontje's Nintendo te maken, maar de durf ontbrak nog. Ik zag al enkele exemplaren de revue passeren maar die waren voor mij toch nog te ingewikkeld (lees: ritsen).
Tijdens ons laatste Elieflo-dagje ben ik toch van start gegaan met één van mijn lievelingsstofjes, gekocht bij Fabric City!

Het ging niet echt vlotjes want er was die dag wijn aanwezig... met gevolg dat enkele idiote opmerkingen en vragen (door mezelf) in de groep werden gegooid...

Ik wou eigenlijk de stiknaden binnenin en het lijkt verdacht veel op een pamperzakje (een maatje kleiner), maar toch vind ik het eindresultaat oké :-)
EN het past!!!

Ondertussen is het wit niet wit meer en zie ik hier en daar al enkele vlekjes, vermoedelijk van chocolade... maar dit bewijst natuurlijk dat het zakje al gretig in gebruik is!
Eigenlijk heb ik zin gekregen om er nog eentje te maken, maar deze keer met de naden binnenin... of is dat overdreven? ;-)



2 opmerkingen:

TIO zei

Super leuk stofje en heel mooi gemaakt!

Pluisje zei

Heel mooi stofje en zeer mooi gemaakt!!