zondag 8 april 2012

Woef woef!

Heb mij nog eens gewaagd aan iets met een rits.  
En tis gelukt :-)
Veel vlotter dan toen, en ja, ik denk dat ik het nu snap :-)

de stof met de hondjes kocht ik ooit eens in In Den Beer te Harelbeke 
de rits vond ik in de Kringloopwinkel
Ik gebruikte deze uitleg, maar moest even verder klikken
naar de oorspronkelijke uitleg, vooral bij stap 10,
 omdat het voor mij niet zo duidelijk was, 
en er daar toch meer foto's te vinden zijn :-)
Bij stap 12-13, moest ik ook eens knipperen met mijn ogen.  
Want ik raakte in de war met buitenstof en voering, maar dacht even logisch na, 
en besefte dat het dus om de voering ging, en dat zij er nadien nog een geperfectioneerde versie van maakte, met niet zichtbare flapjes.

Nuja, van mij zijn de flapjes wél zichtbaar.  
Het is dus de nog-niet-geperfectioneerde-versie,
 maar die zal er ooit nog wel es van komen.
Want moeilijk om te maken was het niet :-)

Dit is de voering binnenstebuiten gedraaid, waar de 'gestikte flapjes/hoekjes' zichtbaar zijn



Groetjes,
flooke

3 opmerkingen:

Kaatje1010 zei

heel mooi!! netjes afgewerkt, en wat een tof stofje...

Katja (@Yane) zei

Mooi! En heel netjes gedaan!

Pluisje zei

Dat stofje heb ik ook!!Wel tof zo een pennenzak!