woensdag 20 juni 2012

TRICOT, here we come

Ik weet niet hoe het komt maar ik heb (excuseer : ik had :-)) een hemelse schrik om te werken met tricot. Ik wou dit zo graag eens doen, maar durfde er echt niet aan te beginnen.
In den Gestikte Draad, ons naaiclubje in Kortrijk,  spraken we af dat Mamanessa ons een workshop "werken met tricot" zou geven.
Ik kocht stofjes bij Trois Petit Pois. (De zoon wou vooral die met de boeven en de politie).
Gisteren hebben we dus de work-shop gehad en ik heb de drempelvrees overwonnen :-).  Ik loop al de hele dag rond met een glimlach omdat ik het eerst en vooral een super avond vond maar ook omdat ik ongelofelijk tevreden ben van mijn resultaat :-).
Thx Vanessa !!!!
Het resultaat zal u binnenkort zien.







2 opmerkingen:

Pluisje zei

Dat stofje met de vos en de helikopter heb ik nog liggen, geknipt en al, moet het alleen nog afwerken :)
Maar inderdaad, werken met tricot is zalig, zeker als het een goede kwaliteit is.
Ik kan haast niet wachten om het resultaat te zien ..
Succes!!!!

els zei

mooi! ben ook vooral fan van dat helikopterke, had het nog niet eerder gezien!