vrijdag 31 augustus 2012

weer eentje afgevinkt :)

Waarschijnlijk 2 stoffenspektakels geleden, 
dat is minstens 1 jaar geleden dus, 
kocht ik een lief kabouterstofje met het plan om 
een dekentje te maken voor mijn zoontje volgens haar handleiding.

De stof en fleece werden redelijk snel na de aankoop uitgeknipt, 
maar alles vloog toen een beetje aan de kant.

Waarom, dat weet ik zelfs niet meer, maar eerder deze week 
was er opnieuw een bijeenkomst van ons naaiclubje
en had ik niet echt iets 'in progress' waar ik kon aan verder werken.
Dus een ideaal moment om het dekentje af te werken!

Dit is alvast een geschikt projectje om te oefenen met paspelband!

stof: gnomes van Stenzo

En zo kan ik weer een projectje afvinken van mijn to-do-lijstje :)

Groetjes,
flooke

2 opmerkingen:

Lorecreatief zei

Oh wat een schattig dekentje! Leuk!

flooke zei

idd mamanon, eerst de paspel op de kabouterstof gestikt en dan de fleece ertegen, wel stikken aan de kant van de kabouterstof en niet aan de kant van de fleece. ik heb er niets meer tussen gedaan, en ook niet doorgestikt. zorg wel dat je goeie warme fleece gebruikt voor een lekker warm dekentje :-) veel succes ermee!