woensdag 26 september 2012

Nintendo-zakje


Vorig jaar maakte ik een eerste Nintendo DS-zakje voor zoontje n°1. Deze was vooral geïnspireerd op het welbekende pamperzakje van ZsaZsa maar dan iets kleiner.
Meer dan wat naden stikken durfde ik toen nog niet aan, het was één van mijn eerste experimentjes ;-)


 Dit voorjaar kwam er een tweede exemplaar voor neefje n°1. Hier liet ik mij inspireren door ik-weet-niet-meer-welke-blogster (waarvoor mijn oprechte excuses) die ook een ritszakje voorzag, handig om de verschillende spelletjes in op te bergen!
Jammer genoeg was ik zo enthousiast dat ik het rechtstreeks van onder mijn naaimachine aan neefje n°1 gaf... en vergat ik hiervan een foto te nemen :-(
Gelukkig heb ik nog een neefje n°2 :-)
Ik maakte een gelijkaardig zakje als dat van zijn broer, maar voorzag het van een sluiting met rekker (idem van het ipad-zakje) i.p.v. velcro!
Hopelijk vindt hij het ook leuk... ben beetje bang van zijn "kleuter-eerlijkheid"... ;-)
 


4 opmerkingen:

TIO zei

het ziet er alvast heel leuk en handig uit!

Guy en Dina zei

Straf he, hoe handig uw eigen maaksels worden na verloop van tijd! ;-)

Poesie Oh Hi! zei

Ziet er super uit!

Pluisje zei

Wel die zien er erg leuk uit!