maandag 26 november 2012

lets go swimming in the pool...

Zoontje had een zwemzak nodig... mama zegt meteen: ik zal wel eentje maken!
 
Ik koos voor het zakje uit 'Zo Geknipt' en volgde mooi de handleiding.
Maar het duurde (weeral) langer dan voorzien want amaai, wat heb ik gevloekt op dat ritszakje! Eigenlijk mijn schuld want ik koos voor een nogal grote ijzeren rits (vind dat rock & roll) waardoor het stikken errond niet zo denderend ging. Na hardnekkig getrek en gesleur kreeg ik het ding er in en kon ik eindelijk verder met de rest!
 
 Als bovenstofje vond ik dit katoentje met gitaren van Michael Miller en aan de onderkant gebruikte ik een lichte canvas. Binnenin zit een grijze waterafstotende stof (alles gekocht in de Soldeur)
 
 We zijn super blij met het resultaat, ik denk zelfs dat dit mijn eerste naaisel is waar ik geen enkele fout maakte! 
 
Applaus voor mezelf ;-)

5 opmerkingen:

flooke zei

wow, supercool! zowel de zwemzak als de zoon ;-)

lot zei

super !!!!!!!!!!!!!!!!!

Poesie Oh Hi! zei

Daar mag je zeker heel trots op zijn! Ziet er geweldig uit!

Mad Moiselle zei

Cool!

hilde@home zei

mooi exemplaar!!!