donderdag 6 december 2012

Het Nintendo - zakje

Hallo !!!
eindelijk ben ik er nog eens !!!
Niet dat ik stilgezeten heb in die tijd, maar gewoon nog geen tijd gehad om al mijn projectjes te publiceren :-)
 
Voila , mijn nintendozakje !
zoonlief kreeg voor zijn verjaardag een DS XL. Ik wou er een tasje voor maken en zocht naar het juiste model. Dat was niet zo evident. Ik wou dat al het toebehoren er ook in kon.
Ik vond dit tasje :
:-)
 
Ik deed wel een paar aanpassingen.
Ik gebruikte een stofje van Petit-Pan (de Soldeur)
pimte het tasje wat op
met paspel, kam-snaps
en flockfolie
 
 
 
 
De binnenkant, heeft twee vakjes die beiden zijn afgesloten met een rits.



4 opmerkingen:

Wollige wolkjes zei

Tof! En mooie kleurcombinatie ook.

Poesie Oh Hi! zei

Heel tof gemaakt! Knap!

hilde@home zei

Heel mooi gemaakt!!!

Pluisje zei

Mooie combinatie, heb je heel knap gemaakt!