maandag 20 mei 2013

Jacob, de hartendief!

Ik maakte er het afgelopen jaar al 1, 2, 3, 4, .... stuks
in evenveel verschillende kleuren: rood, donkerblauw, koningsblauw, lichtblauw, petrolblauw, geel, blauwe jeans, ...
en in evenveel verschillende afwerkingen ...
- ok, ik kies nog altijd voor een valse gulp en een gesloten tailleband, 
wegens overbodig voor een 2,5 jarige, 
maar de verschillen zitten hem dan in de afwerking van de zakken ;-) -

Mijn favoriete stof voor deze broek is gabardine.  
Een hele stevige stof, ideaal voor nooit-stilzittende-maar-altijd-ravottende-kinderen!
En je vindt ze in een heleboel vrolijke kleuren!

U leest het goed, dit patroon is op het lijf van mijn zoontje geschreven! 

Hier een fotootje van mijn allereerste versie...

En ik beloof u plechtig, ik probeer binnenkort eens een foto te nemen van 
alle reeds gemaakte Jacob-broekjes op een rij, 
want ik liet er hier nog geen enkele zien bedacht ik me net.


Afgelopen week maakte ik voor de allereerste keer 
een meisjesversie van de Jacob.

Het werd er eentje voor mijn metekindje Zoë, 
in muntgroene gabardine afgewerkt met knalroze paspel.
Deze versie zal goed matchen met haar knalroze schoentjes!


En ook deze meisjesversie smaakt naar meer!

Groetjes,
flooke

4 opmerkingen:

Createlas zei

Wow, die muntgroene is echt geweldig! Zo stoer voor een meisje...

Mamadammeke zei

Die is de max!

Mme Li zei

PRACHTIG!
De mooiste Jacob(a) die ik al zag!

flooke zei

je doet me blozen...:)