donderdag 7 november 2013

PIF 2

Mijn 2de PIF is eindelijk op de post gedaan 
en ik las dat deze ondertussen ook goed aangekomen is!
Aja, deze is even blijven liggen tot na de bevalling, of specifieker, 
tot na het onthullen van de doopsuikers.

De reden daarvoor was dat ik deels het doopsuikerattribuut, en deels de kleurkeuze van mijn doopsuikerconcept ging prijsgeven nog voor de baby er was.
- meer hierover in een volgend bericht... -
En dat wou ik toch nog even geheim houden :)

Nu, waarmee heb ik (hopelijk) de 2de dame in kwestie verrast?

Met volgende zaken:







Eva, dit is




U ziet het, er is een minimum aan naaimachinenaaiwerk aan te pas gekomen.  
Deze kwam de laatste weken namelijk enkel boven voor hoogstnoodzakelijke werkjes :)
En ook omdat Eve al pakken meer naai-ervaring heeft dan ik, 
als je haar blog er op nakijkt :)

Met plezier gemaakt,
flooke

2 opmerkingen:

Mamadammeke zei

Ze zal zeker blij zijn!

Eve(n) Genaaid zei

En of ze er blij mee is ;-)
een minimum aan naaimachinewerk mss maar wel een maxi resultaat hoor!! Nu wel benieuwd naar de doopsuikers, al zal het denk ik iets met grijs, geel en sterren te maken hebben? :-)