maandag 16 december 2013

Zeveren in stijl!

Ik was in blijde verwachting van een ritstasje.
Een van de dames die zich inschreven voor de swap, georganiseerd door Stipjes en datjes, zou me een dezer dagen verrassen met een of ander ritstasje.

Aangezien ik momenteel met bevallingsrust ben, en dus bijgevolg veel thuis,
'hoor' ik als de postbode halt houdt aan onze brievenbus.

Donderdag verraste hij me niet met het verwachte ritstasje,
maar met een superlieve attentie van Eve van Evengenaaid!

Eve was 1 van de dames die zich opgaf voor mijn PIF.
Om me te bedanken, stuurde ze me heerlijk zachte zeverslabben 
voor mijn pasgeboren zoontje.  

 

Nogmaals dank je Eve!
De postbode mag me nog meer van dat komen brengen :)

Reeds 2 van de 3 PIF's gingen de deur uit, of moet ik eerder zeggen, 
nog maar 2 van de 3 want het jaar is zo goed als ten einde. 

Maar niet getreurd, de 3de dame mag een van de komende dagen
 iets in haar brievenbus verwachten :)

En daarmee is deze PIF ronde voor mij afgerond, 
want er gaven zich een jaar geleden maar 3 kandidaten op ipv 5.  
Ik vond het fijn, maar tegelijk ook moeilijk om iets te maken voor onbekenden. 
Soms had ik direct inspiratie, een andere keer ging het juist niet vlotjes.

Groetjes,
flooke

1 opmerking:

Eve(n) Genaaid zei

Graag gedaan en hier zijn vorige week eindelijk ook mijn 3 PIF's de deur uitgegaan, shame on me. En inderdaad het is niet gemakkelijk om zomaar iets te maken , maar we zullen er maar vanuit gaan dat we in blogland rap content zijn en uiteindelijk gaat het toch vooral om het leuke cadeautjes en post krijgen gevoel