zaterdag 12 april 2014

Geboorte attentie voor Serena

Mijn buurvrouw werd onlangs voor de eerste keer oma.  

Haar dochter ken ik niet persoonlijk, 
maar ik wou voor deze grote gebeurtenis toch een kleinigheidje maken.
Ik maakte nogmaals een labeldoekje en 
een naamkadertje om het kamertje mee op te fleuren.

 Het bolletjesstofje met lila achtergrond kocht ik ooit eens op een stoffenspektakel
Roze stofje: nicky velours
Lintjes: een selectie uit mijn verzameling
Roze kader: uit de blauw-gele winkel
Letters: paarse en lichtroze flockfolie

Ondertussen is haar zoon ook voor de 1ste keer papa geworden, 
en zal er dus binnenkort nog iets gelijkaardigs volgen!



Voilà, mijn inhaalbeweging op de blog is gestart!

Het volgende berichtje zal alles te maken hebben met dit bericht
waarvoor dank Sewbidoo!

2 opmerkingen:

Unknown zei

leuke blog! ik nomineer je voor de liebster blog award!

Melissa zei

Oh dit wil ik maken voor een vriendin haar nichtje :)